Muhu Pagarid juht: see on müüt, et väiketootja ei saa jaeketti sisse
Muhu Pagarid asutaja Martin Seppingu sõnul hakkas ta leivaküpsetamisega tegelema juhuse läbi. Kodusest leivateost kasvas tasapisi välja populaarne kaubamärk Muhu Leib, mille pagarikojad on nüüdseks lisaks kodusaarele ka mandril.
Martin Seppingu sõnul sai Muhu Pagarid sai alguse juhuste kokkulangemisest. Foto: Irina Mägi
“Õnnestus valmistada leib, mis endale väga meeldis. Esimesed partiid olid väikesed, üks leib korraga, aga tasapisi protsess laienes,” oli Martin Sepping Muhu Leiva kujunemisloost rääkides tagasihoidlik.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.