• 12.03.21, 09:13

Woola: Eesti e-ärid mõistavad jätkusuutliku tegutsemise olulisust

Keskkonnasõbraliku postipakendi turule toonud Woola üks rajajatest Anna-Liisa Palatu rääkis, et novembris käivitatud tehas töötab pea täisvõimsusel ning klientidest neil puudust ei ole.
Woola üks rajajatest Anna-Liisa Palatu
  • Woola üks rajajatest Anna-Liisa Palatu
Õrnade esemete postiga saatmisel kasutatakse kõige sagedasemalt mullikilet, mis on koormaks planeedile ja mille lagunemiseks kulub enam kui 500 aastat. Alternatiivsete lahenduse otsingutel avastas Woola tiim niigi ära viskamisele kuuluva lambavilla. „Meie üllatuseks selgus, et väga suur hulk Eestis lammaste villast ei leia kasutust ning otsustasime proovida villast mullikilele keskkonnasõbraliku alternatiivi loomist. Lambakasvatajad saavad tasu eest lahti villa ülejääkidest ning meie tootmiseks vajalikku toormaterjali,“ selgitas Palatu koostööd Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud Baltic E-commerce Forumil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele