• 26.03.21, 12:37

Uuring: lätlased ja leedukad mõtlevad ostuotsusel keskkonna peale rohkem kui eestlased

Balti riikides hiljuti läbi viidud suuremahulisest Sustainable Brand Index 2021 uuringust selgus, et nii 67% lätlasi kui leedukaid mõtleb ostuotsuse tegemisel jätkusuutlikkusele, eestlastest teeb seda kõigest 64%.
Taimse teisipäeva juht Anna Kaplina ja Nordic Milk OÜ kestliku arengu juht Katrin Tamm.
  • Taimse teisipäeva juht Anna Kaplina ja Nordic Milk OÜ kestliku arengu juht Katrin Tamm.
  • Foto: Laura Oro
Uuringust selgus, et tarbijad hindasid piimatoodete tootja Tere kaubamärki üheks Eesti jätkusuutlikumaks. Terele omistati teine koht toidutootjate arvestuses ning 5. koht üldjärjestuses, esimese koha saavutas Kalev.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.04.25, 15:36
Selver tõi müügile ehtsad Itaalia juustud ja värsked pastad
Selveri sortimenti on lisandunud kaks autentset Itaalia brändi – Nonno Nanni juustud ja Nonna Rina värsked pastad, mida Eestis mujal ei müüda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele