• 29.03.21, 14:17

Kevad aianduskeskustes: tarbimislangus ja alternatiivsed müügikanalid

Kevad on aianduskeskuste jaoks aasta oodatuim aeg, rohenäpud alustavad siis ettekasvatamisega ja need, kes aianduse alles enda jaoks leidnud, käivad valdkonnaga seotud poodides inspiratsiooni kogumas. Sel aastal on piirangute tõttu kõik teisiti, aiatöödega seonduvate toodete ost-müük toimub erinevaid kaugteid pidi ja alles ilma soojenemine võimaldab täieneva kaubavalikuga välialade avamise.
Videokõnede tegemine kogub Hortese klientide seas populaarsust.
  • Videokõnede tegemine kogub Hortese klientide seas populaarsust. Foto: Aianduskeskus Hortes
Aiandusvaldkonnas tegutsejad kinnitavad, et aasta-aastalt on märgata rohelise eluviisi populaarsuse kasvu järjest nooremate inimeste seas. Paraku on piiratud tingimused toonud kaasa mitmetes tootegruppides tarbimislanguse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele