Webinaril räägib oma kogemusest 700 000 kuukäibega e-kaubanduse ettevõtte üks omanikke Ardo Huul, kes arendab ja turustab tooteid Amazoni platvormil.
7. aprillil kell 18.30 algaval webinaril räägitakse sellest, kuidas leida kasumlikke tähtpäevi või sündmuseid, mille tuules oma toodet müüa. Kui suur on sellise turundustegevusega müügi mitmekordistamise potentsiaal, milliseid vigu ja õppetunde Huul oma praktikas on saanud ja mis on kolm head mõtet kuulajatele, mida kohe täna praktilises turundustöös rakendada.
Webinari viivad läbi Amazoniplatvormi ettevõtjad Mihkel Moosel ja Egle Raadik.
Webinar toimub 7. aprillil algusega kell 18.30
Kestvus 1-1,5 tundi
Registreeru webinarile
SIINArdo Huule ettevõtete edu- ja kogemuslugu ning teisi praektilisi e-kaubanudse ettekandeid saad kuulda
Amazoni Aastakonverentsil 12. juunil Tallinnas, Forum Cinemas. Kokku tulevad maailma suurimas e-kaubamajas tooteid müüvad ettevõtjad ja müügiga alustmise huvilised. Kui tahad teada, kas ka sinu ettevõtte toodetel on rahvusvahelise e-kaubanduse potentsiaal ning kuulda elulisi kogemuslugusid, siis osta soodushinnaga pilet juba täna.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.