• 07.04.21, 14:23

Baltika lõpetab aastaks 2023 Montoni rõivaste müümise

Rõivatootja AS Baltika müüb sõlmitud lepingu alusel Montoni kaubamärgi kasutusõigused Euroopas ettevõttele Shenzhen Maiteng International Apparel Co., Ltd, mis tegeleb Monton Sports spordiriiete brändiga.
Baltika müüds Montoni kaubamärgi õigused
  • Baltika müüds Montoni kaubamärgi õigused Foto: Liis Treimann
Baltika jätkab oma äristrateegia elluviimist, keskendudes ainult Ivo Nikkolo brändi arendamisele ja turundamisele. Bränd on lansseerinud juba 2021 kevadsuvise hooaja üleminekukollektsiooni, täiesti uue aksessuaaride kontseptsiooni ja uuendanud e-poodi. 2021. aasta sügisel esitletakse täiesti uut ning terviklikku rõivakollektsiooni.
Kuni 2023. aastani saab Baltika jätkuvalt kasutada litsentsi Montoni brändi alt rõivaste ja aksessuaaride müümiseks. Veel tänavu esitletakse olümpiakollektsiooni ning ühtlasi jätkatakse Montoni kauba allahindluse- ja lõpumüükidega.
Baltika Grupi tegevjuhi Flavio Perini sõnul on Montoni brändi müümine oluline samm edasi äristrateegia elluviimisel. „Strateegia täitmine näeb ette, et me stabiliseerime finantsolukorra ja paneme kogu tähelepanu ainult Ivo Nikkolole. Montoni müügist saadud tulu kasutatakse laenu tagasimaksmiseks pangale, kes hetkel omab kaubamärgi panti.“

Seotud lood

Uudised
  • 26.02.21, 08:56
Baltika säilitab stabiilset rahapositsiooni ja omab positiivseid väljavaateid
Rõivatootja Baltika saavutas eelmise majandusaasta lõpuks tänu agressiivsele kulude kokku tõmbamisele ning strateegilisele otsusele keskenduda edaspidi ühe rõivabrändi arendamisele stabiilse finantsolukorra ning positiivse rahapositsiooni.
Uudised
  • 28.01.21, 11:17
Baltika juhi eesmärk aastaks 2021: tuua ettevõttesse uut käivet
Baltika juhi Flavio Perini sõnul on Baltika saavutanud finantsstabiilsuse ning nüüd on tema fookus tugevamalt suunatud nii strateegilistele partnerlustele kui ka uute ettevõtete ostmisele. Lisaks tahab juht saneerimiskava kiirkorras lõpetada.
Uudised
  • 11.12.20, 07:55
Baltika jätkab vaid Ivo Nikkolo rõivabrändiga
Täiendatud!
Baltika Grupp jätkab uuenenud strateegial põhineva ärimudeli elluviimist, keskendudes edaspidi vaid naisterõivaste brändi Ivo Nikkolo arendamisele ja turustamisele.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele