• 13.04.21, 15:40

NielsenIQ: Uudistoodete voog Eesti kaupluste riiulitele vähenes

Eesti on Baltimaade eesotsas jaeturule sisenevate uudsete kiiresti liikuvate tarbekaupade (FMCG) arvu poolest, kuid 2020. aastal uudistoodete arv langes. Rahvusvahelise turu-uuringufirma NielsenIQ hinnangul langes innovaatiliste toodete maht Eestis mullu 15%.
Edukaimad uustooted 2020. aastal
  • Edukaimad uustooted 2020. aastal Foto: Kuvatõmmis
NielsenIQ on valinud välja Eesti 2020. aasta edukaima uustulnuka, milleks oli A. Le Coqi filtreerimata hele õlu Alexander. Teisele kohale tuli Balbiino vanillijäätis Raks kakaoküpsistega ja kolmas on A. Le Coqi tume rukkiõlu Saare taar.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele