• 15.04.21, 23:25

Teenindajad, kes on võtnud proaktiivse müügi omaks, lõikavad tohutult selle tegevuse vilju

Dominate Sales müügi- ja teenindusvaldkonna treener Andres Kiviselg on võtnud oma ülesandeks tõsta teenindajate proaktiivse müügi oskusi. Tema ettekanne Teeninduskonverentsil 2021 näitab lihtsalt ja praktilises võtmes, kuidas passiivsest teenindajast saab kliendi tugi ostuprotsessis.
Andres Kiviselg
  • Andres Kiviselg
Teeninduskonverentsil 27. aprillil räägib ta müügist teeninduses. Alates sellest, kui klient uksest sisse astub või telefoni teel tere ütleb, hakkab ta andma signaale, mis aitavad teenindajal teda ostuotsuseni suunata. Samas sellist toetavat lähenemist teeninduses veel liiga palju ei kohta.
Milline sinu hinnangul teenindusvaldkonnas passiivse ja proaktiivse müügi osakaal on?
Täpset numbrilist protsenti passiivse ja proaktiivse müügi puhul on pigem keeruline välja tuua, kuid isiklik tunnetuslik kogemus ütleb seda, et kahjuks ikka veel domineerib tugevalt passiivne müük. Tihti on konsultandid ja teenindajad ikka veel oma eelarvamustes ja negatiivsetes uskumustes tugevalt kinni ning ei julge oma mugavustsoonist välja tulla, et pakkuda kliendile parimat kogemust ja lahendust probleemile. Samas aga ettevõtted, kes on võtnud proaktiivse müügi omaks ning kes pidevalt treenivad, praktiseerivad ja viljelevad seda, lõikavad tohutult ka selle tegevuse vilju.
Kus sa ise oled näinud rohkem proaktiivsust ning milles see seisneb?
Tegelikult võib täitsa igas valdkonnas leida paar-kolm tublit tegijat, kes erinevad hallist massist ja näitavad oma hea suhtumise ja proaktiivse müügi protsessi juhtimisega teistele eeskuju. Hetkel kedagi konkreetset välja tooma ei hakkaks, kuid neid iseloomustavateks märksõnadeks on kindlasti: aktiivne lähenemine - seda just kontakti loomise faasis. Avatud mõtlemine ning julgus esitada kliendile küsimusi - vajaduste kaardistamise faasis ning muidugi julgus ja soov aidata klienti ning pakkuda talle välja parim võimalik lahendus.
Tule kuulama, kuidas teeninduses proaktiivset müüki teha ja kliendi ostuotsust toetada! Teeninduskonverents 2021 toimub 27. aprillil, vaata programmi ja osta turvaline ja paindlik veebipilet SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele