• 20.04.21, 15:00

Väikepruulijad arendavad oma söögikohti

Eesti elanikud tarbivad alkohoolsetest jookidest enim õlut ja toitlustusasutused on selle teadmiseks võtnud. Mitmed kohalikud väikepruulikojad on astunud sammu edasi ja omavad nii poodi kui ka restorani, sest nõudlus käsitööõllesortide järele kasvab.
Põhjala õllerestorani on põhjust külastada ka neil, kes võib-olla õllesõbrad ei olegi või on alles avastamas õllemaailma. Majas on lisaks õllerestoranile ka privaatsaun ja saab käia pruulikojas ekskursioonil.
  • Põhjala õllerestorani on põhjust külastada ka neil, kes võib-olla õllesõbrad ei olegi või on alles avastamas õllemaailma. Majas on lisaks õllerestoranile ka privaatsaun ja saab käia pruulikojas ekskursioonil. Foto: Renee Altrov
Põhjala tegevjuhi Enn Pareli sõnul arvestati pruulikoja planeerimisel kohe alguses poe, restorani ja eestlaste jaoks nii olulise saunaga. “Eelnimetatud on väga paljudel väikepruulikodadel üle maailma, eriti rohkelt aga USAs. Olime neid varasemalt palju näinud ja saime aru, kui väga inimestele sellistes kohtades käia meeldib.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.03.25, 10:30
QR-koodid võtavad vöötkoodid üle: kuidas saavad ettevõtted muutusi maksimaalselt enda kasuks pöörata?
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele