Koroonakriisist tingitud e-kaubanduse buum paneb ettevõtteid ladusid juurde ehitama, tõstab käibeid mitmekordseks ja paneb tööjõu pärast võistlema. Juba varasema tugeva e-poe taustaga poed on tugevalt kanda kinnitamas.
- Joost-Level OÜ omanik Ivo Joost Foto: Liis Treimann
Kosmeetikatooteid müüva veebipoe Loverte omanikfirma Joost-Level OÜ tegevjuhi Ivo Joosti sõnul ajasid nad koroonakriisi alguses töötajad kõik koju, sest kriisi ees oli hirm nahas. “Ühel hetkel hakkasid mahud aga tohutult kasvama ja olime suures hädas ning pidime kõik uuesti tööle tagasi tooma,” rääkis ta. Joosti sõnul võistlevad nad mahtudega senimaani ning küsimus pole enam töötajates. “Küsimus on juba hoopis ruumis, meil lihtsalt ei mahu sinna lattu kaup enam ära,” sõnas ta.
Ettevõte kolis mõned aastad tagasi Rakverest Viimsisse ning nii tekkis firmale kaks suurt ladu. Praegu, kolm aastat hiljem, on nad aga olukorras, kus ladu on otsast otsani täis. “Kõik nurgad, kõik kohad on kaupa täis ja oleme pidanud juba mõned kampaaniad ära jätma, sest kardame, et me lihtsalt ei saa nendest mahtudest jagu,” rääkis Joost. Firma on ostnud nüüd uued kinnistud ja kavatseb suuremad laod ehitada, kuid see võtab aega ning mahu ja ruumi vahel võitlus jätkub.
TULE KONVERENTSILE:
Tutvu konverentsi programmiga ning registreeru soodushinnaga
SIIN.