• 28.07.21, 10:21

Uuring: 75% eestlastest peab toiduhindu kalliks ja näeb turul ruumi uuele tegijale

Uuringufirma Norstat küsitluse kohaselt hindab 62% eestimaalastest toitu kalliks ja 13% väga kalliks. Ainult 1% vastanutest peab toitu odavaks. Kõige olulisemaks kriteeriumiks toidupoe valikul nimetavad eestlased kvaliteeti, selgub Lidl Eesti tellitud tarbimiskäitumise uuringust.
Lidl Pärnus
  • Lidl Pärnus Foto: Kristo Mägi
Uuringust selgub, et hoolimata aasta alguses toimunud ja seni jätkuvatest jaekettide hinnakampaaniatest, peetakse toiduhindu jätkuvalt kalliks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele