Suvel remondiks suletud Toidumaailm sai täiesti uue ilme ja kliendisõbraliku, läbimõeldud sisekujunduse.
- Kaubamaja uus Toidumaailm. Foto: Erik Riikoja
„Uuenenud Toidumaailm on eriline. Nii põhjalikult ja läbimõeldult pole Eestis ilmselt toidukauplust varem tehtud,“ räägib Kaubamaja AS tegevdirektor Erkki Laugus ning lisab, et ka napp kaks kuud, millega täielik muutus teostati, on märkimisväärne tempo ning võimalik vaid oma ala parimate professionaalide pühendumisel. „Soov oli luua keskkond, kus asjad ei paikneks juhuslikult ning klientidel tekiks poes liikudes kindel loogika. Meile oli esmatähtis, et uus Toidumaailm oleks võimalikult funktsionaalne, mugav,“ räägib Laugus.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.