• 22.10.21, 13:34

Toidukauba välktarne – kas hetkeline haip või hoogu võttev üldine trend?

Kõikjal maailmas on toidukaupade e-kaubanduses moesõnaks kerkimas kiir- või isegi välktarne ehk komplekteeritud kauba kohaletoomine nüüd ja kohe. Põhjus, selle teema tõusmiseks on lihtne - igapäevakaupade e-ostlemine on muutunud ülimalt lihtsaks ja mugavaks ning ka pandeemiast sunnitult harjumuspäraseks. Barbora tegevjuht Kirke Pentikäinen küsib, kas välktarne on miski, mis toob toidu- ja esmatarbekauba e-äris järgmise arenguhüppe?
Kirke Pentikäinen
  • Kirke Pentikäinen Foto: Barbora.ee
Ingliskeelsel terminil q-commerce polegi veel head eestikeelset vastet, kuid kõige paremini vastab sellele vaid ligi aasta vanusele ärisuunale ehk kiir- või välktarne või isegi välkkaubandus. Kuuleme nii lähemalt kui kaugemalt uutest ja ka juba olemasolevatest ettevõtetest, kes üritavad turul kanda kinnitada ja/või on meelitanud investoritelt arendustegevuseks miljoneid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele