Lidli värbamiskampaania poetöötajate leidmiseks osutus edukaks ja esimese kaheksa kaupluse meeskonnad on tänaseks komplekteeritud. Lepingud uute töötajatega on sõlmitud ja lähiajal alustavad kõik tulevased poetöötajad põhjalikku väljaõpet.
Lidl Eesti personaliosakonna juhi Liina Kippasto sõnul teeb rõõmu värvatud poetöötajate mitmekesine taust. „Meie uute meeskonnaliikmete seas on nii kogenud jaekaubandustöötajaid, muude elualade esindajaid kui ka oma esimesele töökohale asujaid. Kõiki neid ühendab kõrge motiveeritus, soov teha mitmekülgset rutiinivaba tööd ja saada selle eest korralikku tasu,“ selgitab Kippasto.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.