• 28.12.21, 11:21

Rimi keskmise ostja profiil: 9 meetrit tšekke ja 152 erinevat toodet

Tead sa, mitu kilekotti aasta jooksul poest koju tõid? Või kui suur osa su ostukorvist oli täis kodumaist kraami? Kui tihti tõstsid korvi puu- ja köögivilju ja mitu meetrit tšekke peale ostu rahakotti pistsid? Rimi pani kokku keskmise kliendi andmed, et vaadata eestimaalaste ostuharjumusi.
Iseteeninduskassad Ülemiste Rimis.
  • Iseteeninduskassad Ülemiste Rimis. Foto: Andres Haabu
Miks teha kokkuvõtteid ainult majasiseseks kasutamiseks, kui “keskmise ostja” profiili tutvustamine on kõigile palju kasulikum, lisaks ka lõbusam ja põnevam.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele