• 10.01.22, 11:35

Uuring: Eesti on Lidli turule tulekuks valmis

Uuringufirma Norstat detsembris läbi viidud küsitluse kohaselt on 98% eestlastest teadlikud, et Saksa jaekaubanduskett Lidl on turule sisenemas. Jätkuvalt peavad tarbijad toidupoe valikul kõige olulisemaks faktoriks kvaliteeti ja hinda. Lisaks on pärast sügisest massvärbamist oluliselt suurenenud veendumus Lidlist kui ihaldusväärsest tööandjast, selgus uuringust.
Uuring: Eesti on Lidli turule tulekuks valmis
  • Foto: Kristo Mägi
“Võrreldes möödunud kevadel läbiviidud uuringuga ei ole inimeste hinnataju muutunud – toidukaupu peab jätkuvalt kalliks 75% vastanuist. Toidupoe valikul on aga kõige olulisemaks kriteeriumiks endiselt kvaliteet. Lidl pakub kõrgeimat kvaliteeti parima hinnaga, mistõttu oleme rõõmsad, et saame peatselt Eesti tarbijate ootusi täitma hakata,“ ütles Lidl Eesti korporatiivkommunikatsiooni osakonna esindaja Katrin Seppel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele