Vallatu pesupoe Ulakas Kaunitar perenaine Kirki Kubri on teinud tõelise kasvudebüüdi jõudes gaselli edetabelisse kolmandat järjestikust aastat. Kubri rääkis Gaselli Kongressil, mis on olnud nende edu saladus ja kuidas julgeda äris teistest eristuda.
- Ulaka Kaunitari perenaine Kirki Kubri Foto: Raul Mee
Kõik sai alguse kümme aastat tagasi, kui Kubri käis Londonis ja nägi, et sealsed sekspoed olid maa peal, mitte keldrites, ja täiesti avalikes kohtades. Nii tuligi Kubri mõttele, et ka Eestis peaks taoline pood olema. “Sõbranna ütleski mulle siis, et sa pead selle ära tegema, ja sellest ajast alates ei läinudki poe avamiseni palju aega,” ütles ta. Edasi hakkas Kubri tegema turu-uuringut, et teada saada, mida mujal tehakse.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.