• 25.04.22, 16:30

Laura Kuldkepp: hulljulge plaan on kasvada 2025 aastaks kaks korda

Maikuus 20-aastaseks saav Tradehouse tegi mõni aeg tagasi läbi suure ja julge brändimuutuse. Ettevõtte tegevjuht Laura Kuldkepp rääkis lähemalt Tradehouse uuest tulemisest, välisturgudele liikumisest ja tulevikuplaanidest.
Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp
  • Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp Foto: Laura Strandberg
2021. aasta detsembris alustati koostööd Läti brändistrateegia agentuuriga White Label, kellega sai loodud Pretty Curious ja The Beauty Sceptics kontseptsioon. “Inimesed on tänapäeval aina teadlikumad ja rohkem huvitatud toodetest, mida nad omale koju soetavad. Strateegia valmides otsustasime jätkata ka uue visuaalse identiteediga. Mõlemad neist said loodud eesmärgiga, et need sobiksid hästi ka välisturule, ja et see oleks nii B2B kui B2C- le edasi antav,” sõnas Kuldkepp. Kogu uus brändi identiteet on tema sõnul hästi vastu võetud ja tagasiside nii klientide kui ka koostööpartnerite poolt on olnud väga hea.

Seotud lood

Uudised
  • 29.03.22, 09:00
Tradehouse tutvustas Nautica keskuses oma uut identiteeti ja avas laienenud kaupluse
Tradehouse tuli avalikkuse ette oma uue brändinguga. Pidulik uue brändi esitlus leidis aset Nautica kaubanduskeskuses, kus avati laienenud Tradehouse’i kauplus ja tutvustati ettevõtte värvikirevat uut nägu.
Uudised
  • 04.02.22, 12:07
BaltCap: edukas kaupmees on tugev nii tavakaubanduses kui e-kanalis
E-kaubanduse osakaal jaekaubandusettevõtete käibest on märkimisväärselt kasvanud ning seetõttu on oluline tugev omnichannel positsioon, rääkis investeerimisfondi BaltCap investeeringute juht Sten Sonts, kes muuhulgas soovitab kaupmeestel tegutseda ühes ja konkreetses füüsiliste poodide formaadis.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele