Tegemist on turul ainulaadse lahendusega – vii oma must pesu kappi ja seejärel oota teadet, mil saab puhtale, triigitud ja volditud pesule järele minna. Pesuteenuse digitaliseerimise idee sündis isiklikust vajadusest: oleme kõik kogenud, et kui õigeks ajaks pesumaja ukse taha ei jõua, siis riideid sel päeval kätte ei saa,” ütleb nutika pesumaja tegevjuht Kristo Mölder. “Oli juba aeg see teenus digitaliseerida.”
- Pirita Selveris avati digitaalne pesumaja. Foto: Selver
“Sisuliselt töötab nutikas pesukapp nagu iga teine pakiautomaat, mida oleme harjunud juba aastaid kasutama. Lihtsalt paki asemel, mida soovid saata või vastu võtta, tood kappi oma pesemist vajava pesu või rõivad,” täpsustas teenuse looja Useme.Work tegevjuht Kristo Mölder.
Nutikad pesukapid on disainitud selliselt, et mahutavad ära ka suures koguses voodipesu ja muu kodutekstiili, aga ka peened frakid ning peo- ja pulmakleidid. Rääkimata kõigest, mis sinna vahele jääb – joped, mantlid, kombinesoonid, pintsakud, püksid, seelikud, kleidid jne. “Pesu pestakse ära kuni 48 tunniga – kui riided on kappi tagasi jõudnud, saab klient selle kohta SMS-teate”, seletab Mölder.
Süsteem töötab SMS-põhiselt
Kapi saab avada SMS-ga. Hiljem saab sinna vestlusesse lisada ka erisoove mõne pleki eemaldamise kohta või täpsustada, kas on soov teha tavapesu või keemilist puhastust,” ütleb Mölder.
“Esimese sellelaadse kapi avasime Pirital, kuid peagi laieneme jõudsalt ka mujale”, ütleb Mölder ja lisab, et nii nagu tavaliste pakiautomaatide puhul, on ka pesukapi paigutamine kaubanduskeskustesse loogiline samm, sest inimesed käivad seal tihedamini ja keskused on avatud kauem kui pesumajad.
Hinnatase on sama, mis mujal
Maksmine toimub siis, kui pesu on pestud ja tagasi kappi toodud. Teenuse hinnatase ei erine teistest pesumajadest ehk teenuse mugavamaks muutmine hinda ei kergita. Useme nutika pesukapi hindadega saab tutvuda
www.useme.eeSeotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.