Uuringufirma Dive viis Eestis läbi kindlustussektori teeninduskvaliteedi uuringu. Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades.
- Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades. Foto: MARTIN LILLEPEA
Aastal 2022 teostati kindlustuse valdkonnauuring telefonikõnede teel. Igasse kindlustuse firmasse sooritati kokku 10 telefonikõnet, kus testkliendid pöördusid kindlustuse poole sooviga saada infot kodukindlustuse kohta. Kokku tehti Eestis Ergo, IF, Salva, Gjendsidige, Seesam ja PZU kindlustustesse 60 kõnet.
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.