Seni Tallinki frantsiisirestorani Burger Kingi ja Tallinki laevadel toitlustuse eest vastutanud rahvusvahelise kaldakaubanduse juht Katre Kõvask võtab suve lõpust vastu uue väljakutse.
Kriis on Tallinki rahvusvahelise kaldakaubanduse ja toitlustusvaldkonna juhi Katre Kõvaski sõnul loonud uusi võimalusi valdkondades, millele ettevõte varasemalt vähem tähelepanu pöörata jõudis ning andnud ka hindamatu kogemuse täiesti uute ärivaldkondade juurutamisel.
Tallinki rahvusvahelise kaldakaubanduse juht Katre Kõvask rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kuidas läheb Tallinki e-poodidel ning kuidas praegune e-buum mõjutab tavakaubandust. Samuti tuli juttu Burger Kingi turuletulekust.
Tallink Grupp teatas täna, et alates augusti lõpust asub kontserni rahvusvahelise kaldakaubanduse juhina ettevõttes tööle senine Tere ja Farmi piimatööstuse juhatuse esimees Katre Kõvask.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.