Kaubandus.ee’le antud intervjuus rääkis PHH Grupi nõukogu liige ja Hansaposti asutaja Taavi Rajur, et nende nelja aasta plaan on kasvatada ettevõte käive kolmekordseks ning suurendada nende platvormil kauplevate ettevõtete hulka märgatavalt.
- PHH Groupi nõukogu liige /Hansaposti asutaja Taavi Rajur rääkis intervjuus ettevõtte suurtest plaanidest ja praegustest väljakutsetest. Foto: Liis Treimann
Hansapostil ja Kaup24’l läheb hetkel hästi. „Nagu kogu e-kaubandusel kogu maailmas, siis peale koroonaaega on väike langus toimunud. Kuid kui kolme aastat kokku vaadata, siis oleme keskmiselt kenas kasvus – üle 30%,“ ütles Rajur. Lisaks koroonajärgsele langusele mõjutav tulemusi ka teised kriisid – energia, tarneahela raskused, ukraina-vene sõda.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.