• 30.09.22, 12:27

Uuring: suuremad allahindlused paneks tarbijaid e-poodidest rohkem ostma

Ligi kaks kolmandikku Baltimaade 18–40-aastastest tarbijatest ostaks sagedamini internetist, kui sealt leiaks suuremaid allahindlusi ja üldiselt madalamaid hindu. Eriti Eestis ja Lätis motiveeriks ostjaid ka füüsilistest poodidest laiem kaubavalik. Alla 10% vastanutest ütleb, et nad ei soovi sagedamini veebis ostelda, selgub rahvusvahelise pakiveofirma Venipak uuringust.
Uuring: suuremad allahindlused paneks tarbijaid e-poodidest rohkem ostma
  • Foto: Pixabay
Eestis teeks paremate hindade puhul rohkem internetioste 69%, Lätis 66% ja Leedus 71% tarbijatest. Üsna oluline on ka füüsilistest poodidest laiem kaubavalik, mida mainis umbes 45% Eesti ja Läti vastajatest. Kiiremat ostuprotsessi ja kaupade filtreerimise võimalust peab e-poodides oluliseks tublisti üle kolmandiku vastanutest. Leedus (44%) ja Eestis (41%) tuleks ostuhimule kasuks võimalus kaubale kiiremini kätte saada, samas kui lätlaste (32%) e-kaubanduse aktiivsust kiiremad tarned nii palju ei suurendaks, teatas Venipak.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele