Ehitusketid: sooduspakkumiste osakaal kasvab, surve marginaalidele püsib
Ehituskaupade sektor on Eestis väga konkurentsitihe. Kettide juhtide sõnul püütakse igalt poolt kokku hoida ning kulusid vähendada, et ka tarbijateni jõudev hinnatõus oleks võimalikult väike.
Viimased aastad on olnud Ehituse ABC müügi- ja turundusdirektor Margo Pruunlepa sõnul väljakutsete rohked kõikidele ettevõtetele ning nõudnud iga uue olukorraga kohanemist. "Ehituse ABC-s oleme suutnud kõikidele muudatustele kiiresti reageerida, mistõttu meie müügitulu ja kasum kujunevad tänavu ootuspäraseks," rääkis ta.
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.