• 21.10.22, 11:16

Ehitusketid: sooduspakkumiste osakaal kasvab, surve marginaalidele püsib

Ehituskaupade sektor on Eestis väga konkurentsitihe. Kettide juhtide sõnul püütakse igalt poolt kokku hoida ning kulusid vähendada, et ka tarbijateni jõudev hinnatõus oleks võimalikult väike.
Bauhofi kauplus
  • Bauhofi kauplus Foto: Meeli Küttim
Viimased aastad on olnud Ehituse ABC müügi- ja turundusdirektor Margo Pruunlepa sõnul väljakutsete rohked kõikidele ettevõtetele ning nõudnud iga uue olukorraga kohanemist. "Ehituse ABC-s oleme suutnud kõikidele muudatustele kiiresti reageerida, mistõttu meie müügitulu ja kasum kujunevad tänavu ootuspäraseks," rääkis ta.

Seotud lood

Uudised
  • 20.10.22, 16:41
Ehitusmaterjalide müüjad: eelmisele aastale omast hurraad enam pole
Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõivu sõnul on ehitusmaterjalide müügis jahenemine juba tuntav ning juhid on muutunud ettevaatlikuks.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.03.25, 10:30
QR-koodid võtavad vöötkoodid üle: kuidas saavad ettevõtted muutusi maksimaalselt enda kasuks pöörata?
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele