Septembris toimunud Eesti toidu kuul kasvas kodumaiste kaupade müük ligi kaks korda rohkem võrreldes välismaiste kaupadega, selgus Coop Eesti analüüsist.
Coop Eesti Keskühistu ostudirektori Oliver Risti sõnul analüüsiti septembris kampaanias olnud kaupade müügikasvusid ning sealt tuli selgelt välja, et huvi Eesti toidukaupade vastu on oluliselt suurem, kui selle päritolu esile tõsta. „Juba täna müüb Coop Eestis kõige rohkem kodumaist toidukaupa, kuid soovime, et see osakaal kasvaks veelgi,“ ütles Rist.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.