Orkla Eesti juhatuse esimehe Kaido Kaare sõnul on kaupmehed hakanud aru saama sellest, et nad ei tõsta toodete hindu mitte oma kasumi suurendamiseks, vaid sisendhindade tõusu tõttu.
- Orkla Eesti juhatuse esimees Kaido Kaare Foto: Eiko Kink
Kaare sõnul oli nende turg alguses suhteliselt tugev ja kasvav kuni septembrini. "Sellest ajast alates oleme näinud, et teatud tootegrupid on languses. Tõusuteele on asunud valmistoit, näiteks purgisupid, mida on kindlasti ka rohkem kodudesse varutud. Teine tõusev grupp on kommid ja siin on oluline rõhutada, et mitte šokolaaditahvlid," rääkis ta Tarbijatrendide seminaril, lisades, et tarbija teeb teadlikult otsuseid odavamate toodete kasuks.
Seotud lood
Augustis taasavati Balti jaama turul uuele müügipinnale kolinud Kalevi šokolaadipood, kus nüüdsest saab toodete eest tasuda ka iseteeninduskassas.
Eesti elanike jaoks kõige meeldivamate brändide edetabeli eesotsas püsib kolmandat aastat järjest YouTube. Aasta eest esikolmikust välja langenud Kalev on taas kerkinud teisele positsioonile, kolmandat kohta jagavad Google ja ERR, selgub Kantar Emori tehtud meeldivamate brändide uuringust.