Coop Eesti Keskühistu juhatuse liikme Veiko Haavapuu sõnul on piimatoodete müük hakanud veidi vähenema, kuid seis veel katastroofiline pole. Näha on ka seda, et piimatoodete alternatiivid on hakanud kasvama.
Valio Eesti AS tegevdirektor Maido Solovjovi sõnul on toidu hinnad olnud juba pikalt madalad, mille tõttu võib olla toidu suhtes tekkinud ka selline kuvand, et teda on palju ja seda võib raisata. "Tarbija ei ole kunagi nii kaua leti ääres seisnud kui täna," ütles ta Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja pressikonverentsil „Olukorrast piimandussektoris – kui kriisikindel on Eesti piimatootmine? Lisades, et inimene otsib aina enam erinevaid sooduspakkumisi ja käib erinevate jaekettide vahelt. Samuti tõstis Solovjov esile seda, et kodumaisus pole hinnatõusu tõttu klientide seas enam nii oluline. "Ma loodaks, et see on mööduv nähtus, muidu oleme hädas." Solovjov tõi välja, et piima turg on langenud 7,2%, jogurtite turg 7,4% ja juustuturg pea 8%. Lisaks on tarbijate seas hakanud populaarsemaks muutuma piimatoodete alternatiivid, näiteks kaerajoogid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtjate jaoks on kulude optimeerimine olulisem kui kunagi varem. Coop Pank on astunud sammu edasi ning pakub oma klientidele võimalust saada tagasi kõik Montonio makselahenduste kulud. See tähendab, et Coop Panga äriklientidel on võimalik makseid vastu võtta tasuta!