A1000 Market odavpoodide kett ei plaani iseteeninduskassasid enda kauplustesse panna, kuna nende hinnangul soovivad kliendid kassas näha inimest ning sellega hoiavad nad ka kohalikke töökohti, sõnas A1000 Market odavpoodide juht Tarmo Lauring.
- Iseteeninduskassad. Foto: Andres Haabu
Lauringu sõnul tuleb iseteeninduskassa poele tööjõukulu mõttes soodsam, aga tegelikult eelistab enamik kliente võimalusel endiselt inimlikumat ja kiiremat teenindust ehk tavakassasid. „Iseteeninduskassadega on pidevalt probleeme – masin ei loe triipkoodi, vanuse tõestamiseks peab kutsuma teenindaja ning lisaks piinlikud nn "pistelised" kontrollid varaste püüdmiseks,“ ütles ta.
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.