• 25.01.23, 10:22

Ligi pooled teenindajad on kogenud klientide poolset kiusu

Circle K viis eelmise aasta lõpus oma töötajate seas läbi uuringu, kust selgus, et väga paljud teenindustöötajad puutuvad kokku klientide poolse kiusamisega. Koguni 42,3% Eesti töötajatest tõi välja, et on kogenud klientide poolt kohatut käitumist.
Ligi pooled teenindajad on kogenud klientide poolset kiusu
  • Foto: Liis Treimann
Circle K Eesti personalijuht Piret Kask nentis, et viimaste aastate kriisid on teenindussektori kiusamisprobleemi julgemalt esile toonud. „Ajal, mil enamus inimesed kolisid kodukontoritesse, käisid kaubandussektori töötajad jätkuvalt igapäevaselt tööl. Tekkis olukord, kus ainsaks inimkontaktiks võiski olla kodukaupluse teenindaja, kellest kahjuks sai tihti ka inimeste valu väljaelamise koht,“ rääkis Kask. Ta lisas, et ka täna on ühiskonnas palju kirgi seoses Ukraina sõja ja hinnatõusuga ning kahjuks elatakse ka neid tundeid teenindajate peal välja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele