IKEA Eesti ettevõte müüs sügisel poe avamise järel tõenäoliselt üle kuue korra rohkem kaupa kui turu suuruselt järgmine tegija.
- IKEA avas augustis Tallinnas poe, mis tegi tõenäoliselt niigi vaevlevate konkurentide elu veelgi keerulisemaks. Foto: Liis Treimann
“Seal ei ole kahtlustki, et IKEA on turgu ära võtnud siin kõigilt, aga täpselt, kui palju ta on võtnud, on raske hinnata, sest hetkel on turg nagunii languses,” ütles Home4you, Garden4you ja Office4you kaubamärki esindava ettevõtte Evelekt juhatuse liige Jüri Zoova.
Seotud lood
Äripäeva Infopanga kokku pandud mööblimüüjate neljanda kvartali käibe TOP60 selgub, et vaid 20 ettevõtet suutsid möödunud aasta viimases kvartalis enda käivet kasvatada võrreldes aasta varasemaga.
Runikon Retail, mis opereerib Eestis kaubamärki IKEA, on teinud suurepärase neljanda kvartali käibega 60 miljonit eurot, rääkis hommikuprogammis Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
IKEA juhatuse esimees Baltikumis Hanspeter Zurcher rääkis Kaubandus.ee’le antud intervjuus, et konkurendid tunnevad nende vastu suurt huvi ning tahavad ka IKEA edust osa saada.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.