Äsja avaldatud rahvusvahelises jätkusuutlikkuse brändiuuringust Sustainable Brand Index selgub, et Eesti inimeste hinnangul on Rimi Kalevi järel üks kestlikumaid kaubamärke siinsel turul.

- Juba kolm aastat leiab Rimi lettidelt kestlikku kala Foto: Raul Mee
Rimi vastutustundliku ettevõtluse juhi Katrin Batsi sõnul peaksid suurettevõtted kasutama oma positsiooni lisaks ärieesmärkide saavutamisele ka heade muutuste loomiseks meie ümber. “Rimi tõepoolest areneb iga aastaga ning püüdleme parema homse poole. Oleme veel kaugel ideaalsest, kuid mõttemustrite muutmine ongi pikaajaline töö. Meie soov on olla inspiratsiooniks nii oma töötajatele kui klientidele, sest mida rohkem me ise jätkusuutlikkusest räägime, seda enam teavad ka tarbijad küsida ja selle baasil oma ostuotsuseid teha,” rääkis Bats.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtjate jaoks on kulude optimeerimine olulisem kui kunagi varem. Coop Pank on astunud sammu edasi ning pakub oma klientidele võimalust saada tagasi kõik Montonio makselahenduste kulud. See tähendab, et Coop Panga äriklientidel on võimalik makseid vastu võtta tasuta!