Osturalli toimub Tallinna Kaubamajas juba viiekümnendat korda
Kakskümmend viis aastat tagasi esimest korda toimunud Osturalli oli tookord omalaadne kampaania. Eelmisel aastal külastas ajas muutunud, kuid põhiideelt samaks jäänud Osturalli nädalal Kaubamaja Tallinnas, Tartus ja e-poes ligi 550 000 inimest.
Tallinna Kaubamajas toimub osturalli juba viiekümnendat korda. Foto: Liis Treimann
„Osturallit võib häbenemata nimetada Eesti müügikampaaniate lipulaevaks. Selliseid kampaaniaid, mis pärast 25 aastat jätkuvalt müügirekordeid püstitavad, ilmselt liialt palju loetleda ei saa,“ ütles Kaubamaja juhatuse liige Erkki Laugus. Kuigi tänaseks on sarnaseid kampaaniaid teisigi, oli 1997. aastal, mil Osturalli esimest korda toimus, tegemist ainulaadse sündmusega Eesti kaubanduses.
Läinud aasta jääb meelde, kui pöördeliste muutuste ja kiirete otsuste aasta. Aasta märksõnaks kujunes lisaks veebruaris alanud Venemaa sõjalisele agressioonile Ukrainas ka energiakriis ning erakordselt kiire inflatsioon, rääkis Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.