Tallinna Kaubamaja Grupi esimese kvartali müügitulu kasvas 9,6%, kuid suur osa sellest kasvust tuli müügihindade kallinemisest. Samuti kasvatati Grupi kasumit.

- Tallinna Kaubamaja Grupp kasvatas nii müügitulu kui kasumit. Foto: LIIS TREIMANN
Tallinna Kaubamaja Grupi esimese kvartali müügitulu oli 218,1 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 9,6% võrra. Grupi 2023. aasta esimese kvartali puhaskasumiks kujunes 0,6 miljonit eurot, mis võrreldes 2022. aasta esimese kvartaliga suurenes 43,2%. Maksueelne kasum oli 5,9 miljonit eurot ja see kasvas võrreldes aasta varasema tulemusega üks miljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Seadused peavad käima kooskõlas kaasaegse ühiskonnaga ning neid peab suunama võttes arvesse tuleviku vaadet, selgus saatest „Lavajutud“.
Läinud aasta jääb meelde, kui pöördeliste muutuste ja kiirete otsuste aasta. Aasta märksõnaks kujunes lisaks veebruaris alanud Venemaa sõjalisele agressioonile Ukrainas ka energiakriis ning erakordselt kiire inflatsioon, rääkis Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.
Ettevõtjate jaoks on kulude optimeerimine olulisem kui kunagi varem. Coop Pank on astunud sammu edasi ning pakub oma klientidele võimalust saada tagasi kõik Montonio makselahenduste kulud. See tähendab, et Coop Panga äriklientidel on võimalik makseid vastu võtta tasuta!