Tallinna Kaubamaja Grupi esimese kvartali müügitulu kasvas 9,6%, kuid suur osa sellest kasvust tuli müügihindade kallinemisest. Samuti kasvatati Grupi kasumit.
- Tallinna Kaubamaja Grupp kasvatas nii müügitulu kui kasumit. Foto: LIIS TREIMANN
Tallinna Kaubamaja Grupi esimese kvartali müügitulu oli 218,1 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 9,6% võrra. Grupi 2023. aasta esimese kvartali puhaskasumiks kujunes 0,6 miljonit eurot, mis võrreldes 2022. aasta esimese kvartaliga suurenes 43,2%. Maksueelne kasum oli 5,9 miljonit eurot ja see kasvas võrreldes aasta varasema tulemusega üks miljonit eurot.
Seotud lood
Seadused peavad käima kooskõlas kaasaegse ühiskonnaga ning neid peab suunama võttes arvesse tuleviku vaadet, selgus saatest „Lavajutud“.
Läinud aasta jääb meelde, kui pöördeliste muutuste ja kiirete otsuste aasta. Aasta märksõnaks kujunes lisaks veebruaris alanud Venemaa sõjalisele agressioonile Ukrainas ka energiakriis ning erakordselt kiire inflatsioon, rääkis Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.