• 18.04.23, 10:29

Maxima toob Baltikumis turule omabrändi Well Done

Maxima lansseerib uue omabrändi tootesarja Well Done, mis on saadaval kogu Baltikumis. Sortimenti jõuab aasta lõpuks ligi 700 erinevat toodet, pakkudes valikuga konkurentsi juba tuntud brändidele.
Maxima toob Baltikumis turule omabrändi Well Done
“Maxima hoolib Eestimaa peredest ning meie jaoks on oluline teha inimeste igapäevaelu lihtsamaks. Selleks, et klient ei peaks kvaliteedi ja hea hinna vahel valima, toome turule brändi Well Done, mille toodete puhul on säilinud kliendile harjumuspärane kvaliteet, kuid hind on rahakotisõbralikum,” sõnas Maxima Eesti tegevjuht Kristina Mustonen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele