• 08.05.23, 15:32

Käitumisterapeut: kliendikogemuse määravad teenindaja uskumused

Kliiniline psühholoog ja kognitiiv-käitumisterapeut Kaia Kuppart rääkis aprillis toimunud Teeninduskonverentsil, mis aitaks teenindusvaldkonna töötajatel ennast paremini tunda, keerulistest olukordadest üle saada ja seeläbi paremat teeninduskogemust pakkuda.
Psühholoog ja kognitiiv- käitumisterapeut Kaia Kuppart esines Teeninduskonverentsil 2023.
  • Psühholoog ja kognitiiv- käitumisterapeut Kaia Kuppart esines Teeninduskonverentsil 2023. Foto: Marko Mumm
"Kui õpetame klienditeenindajat märkama ja muutma oma negatiivseid mõtte- ja käitumismustreid, siis paraneb nende võime pakkuda efektiivset ja meeldivat teenindust," ütles Kuppart. "Meie käitumist mõjutab mitte keeruline olukord iseenesest, vaid meie poolt sellele olukorrale antav tähendus. Mõtlemist ja tundeelu mõjutavad omakorda meie varasemad kogemused ning välja kujunenud uskumused ja väärtushinnangud."

Seotud lood

Saated
  • 24.04.23, 16:23
Rimi formaadijuht: kliendiga me ei vaidle, aga oma töötajat kaitseme
Rimi Eesti formaadijuht Kaire Tero ütles saates Teeninduse teejuht, et  mis tahes kaebuse puhul Rimi teenindajate suunal kontrollitakse fakte ning kui leitakse, et  teenindaja pole teinud midagi valesti, siis oma teenindajat ka kaitstakse.
Uudised
  • 20.04.23, 11:26
Galerii: Teeninduskonverents 2023
19. aprillil toimus Tallinna Loomaaia konverentsikeskuses Teeninduskonverents, mis keskendus teemale "Supertiim + superoskused". Vaata meeleolukat galeriid, mis kohapeal toimus.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele