• 26.05.23, 09:29

E-Selver pälvis taaskord kasutajasõbralikuma e-poe tiitli

E-Selver on saanud seda tunnustust korduvalt – seda nii žürii kui ka rahvahääletuse tulemusel. Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson räägib intervjuus, mida nad selleks teinud on ja mis ootab e-Selverit ees tulevikus.
eSelveri kuller toob kauba kliendile mugavalt koju kätte
  • eSelveri kuller toob kauba kliendile mugavalt koju kätte Foto: HENDRIK OSULA
Mida võidust arvate ja räägi ka sellest, mida žürii üldse e-poe puhul hindas?
Eestis on e-toidupoodide konkurents tihe, kuivõrd eelmisel aastal me midagi revolutsioonilist ei teinud, ei osanud me sellel aastal võitu oodata. Mõistagi valmistab suurt rõõmu, et taaskord meid tunnustati ja konkurentidest ettepoole tõsteti. Ilmselt oleme teinud head asja.
Žüriii hindas üldist e-poe kujundust, lehe ülesehitust, navigeerimist, tootekirjeldusi, sisse logimise lihtsust, toodete otsingu ja sorteerimise võimalust jms.
Lisaks hinnati tarneakna valimise võimalusi, kas ja kuidas saab märgistada oma lemmiktooteid, kasutada tellimuses oma varasemat tellimust ning milline on protsessi kiirus ja e-poe makselahendus. Meil saab tasuda boonusraha ja pangalingiga, tulevikus on soov juurde lisada kinkekaardiga tasumise võimalus.
Meie plussina toodi eraldi välja selline väike asi, et erinevalt paljudest teistest e-poodidest ei edasta me kliendile teadet, et a'la “oled juba 15 minutit e-poes viibunud, peagi toimub automaatne väljalogimine.”
Žüriiliikmed ei piirdunud ainult poe vaatlemisega, vaid sooritasid reaalse ostu, et hinnata, kuidas kuller kauba kohale toob, milline on järelteenindus, kuidas probleeme lahendatakse jms. E-pood pole ainult veebileht – see on kõige personaalsem ja intiimsem kontakt kliendiga, see on Selveri visiitkaart kliendi koduukseni.
Kas toodi ka välja midagi, mis võiks teie e-poes teisiti olla?
Jah, meile anti idee, et võiks olla võimalus tooteid allahindluse järgi sorteerida. Täiendavaid toodete sorteerimise võimalusi on meil plaanis juurde lisada. Tagasisides toodi välja, et võiks olla võimalus sooritada ostu ka ilma sisse logimata. Tegelikult on incognito ostmise võimalus e-Selveris täiesti olemas. Sisse logides on aga see eelis, et klient saab osa Partnerkaardi pakkumistest, kogub boonusraha, näeb ostude ajalugu, saab luua ja kasutada ostunimekirju jms.
Olete seda auhinda saanud mitmel korral. Kui palju muudatusi olete aastate jooksul e-Selveris teinud, et endiselt konkurentidelt eest kihutate?
Kliendi vaates oleme väga vähe muutnud – hästi töötavat asja pole mõtet lihtsalt muutmise pärast muuta. Kliendikogemuse parandamisega tegeleme aga igapäevaselt, et klient ei takerduks üheski e-poe teenuse lõigus.
E-pood on suur kompleksne lahendus, mille töökindlus sõltub väga paljudest taustsüsteemi teguritest – kõik peab ladusalt töötama erinevates veebibrauserites, mobiilivaates jne. Väiksemadki probleemid kasutamise mugavuses nõuavad lahendamist.
Eelmise aasta suurim arendus oli Kulinaaria peolauatoodete tellimise toomine e-Selveri alla. Kõige värskema uuendusena on lisatud lillekimpude tellimise võimalus. Suveks tahame lansseerida alternatiivi kile- ja paberkottidele korduvkasutatavate riidest kottide näol – klient saab valida korduvakasutatava riidest koti, mille eest peab küll tasuma deposiidi, mis kullerile või spetsiaalsesse kogumispunkt tagastamise järel kliendile tagasi kantakse. Seoses selle teenusega hakkab e-Selver teenustasus eraldi pakendi ja kohaletoimetamise tasu kuvama. Korduvakasutatava koti kasutamine on kulu mõttes kliendile kõige soodsam.
Mida tulevik e-Selverile toob?
Parendame jätkuvalt kasutajamugavust. Suur asi on juba ära tehtud, kuid meil on pidevalt soove ja mõtteid e-poe tarkvara ja protsesside täiustamiseks.
Plaanis on juurde arendada funktsionaalsusi, mis seotud soojalt vastu võetud Partnerkaardi aplikatsiooniga. Näiteks saab klient äpi kaudu skaneerida oma kodus otsa saanud tooted, misjärel lisanduvad need automaatselt tema e-poe ostukorvi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele