Alates 1.juunist on Kristiine Prisma avatud uuendatud kujul ja laiema kaubavalikuga. Renoveerimistööd kestsid ligi kolm kuud ja nende käigus lisandus klientide jaoks mitmeid modernseid lahendusi.
Kristiine Prisma sai uue välimuse ja laiema kaubavaliku. Foto: TIIT MOTUS
“Kristiine Prisma on üks meie vanemaid ja klientide poolt hinnatumaid kauplusi. Värskendasime nii poe väljanägemist kui tootevalikut," selgitas Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä. "Näiteks laiendasime puu- ja juurvilja väljapanekut ning lisasime uusi tootekategooriad lastekaupadesse, tuues need samas ka lapsevanemate jaoks mugavamalt kokku.“
Prisma kevadises kliendiuuringus vastas 55% küsitletutest, et valib ostu tehes sama tootegrupi sees odavama toote. Eelmise aasta lõpus tehtud uuringus eelistas odavamat toodet ligi kümme protsendipunkti vähem inimesi.
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.