Instrumentarium Optika teenis korraliku kasumi, kuid otsustas dividende mitte maksta
Optikakaupade jaemüügiga tegelev Instrumentarium Optika kasvatas mullusega võrreldes müügitulu 17,71%. Eelmine majandusaasta lõpetati korraliku kasumiga.
Instrumentarium Optika müügitulu kasvas 17,71%. Foto: Raul Mee
Majandusaasta aruandest selgus, et ettevõtte äritegevuses esinevad hooajalised müügitulu erinevused vastavalt kampaaniatele, näiteks "Vanus on sinu allahindlus", päikseprillide müük kevadel-suvel ja ka koolimineku alguse kampaaniad. Majandustegevusele avaldab mõju ka kiirenenud inflatsioon ja maksuseaduse muutused.
Balmerk Estonia jaoks märkis möödunud majandusaasta liikumist ühest kriisist teise. Peamiselt alkohoolsete ja mittealkohoolsete jookide impordi ja hulgimüügiga tegelev ettevõte suutis oma käivet kasvatada, kuid kasum vähenes.
Prisma Peremarketite müügitulu kasv toetus uute kaupluste avamisele ning üldisele hinnatõusule, kuid vaatamata 7,8% kasvule lõpetati aasta kahjumis, mis oli peamiselt tingitud kõrgetest energiahindadest ja uute kaupluste avamisele suunatud investeeringutest.
Möödunud aastal oma kolmanda PROMO Cash&Carry poe avanud hulgimüügiettevõte Sanitex kahjum süvenes. vaatamata sellele plaanib ettevõte jätkata innvesteeringuid, et muuta protsesside juhtimine efektiivsemaks.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.