Keerulise aasta järel suurendab hulgimüügifirma Eugesta tõhusust inimtööjõu vähendamise teel
Eesti suurimaid jaekaubanduskette teenindav hulgimüügifirma Eugesta Eesti kasvatas kasumit. Töötajatele konkurentsivõimelise palga maksmiseks on järgmisel aastal aga plaanis tõsta tõhusust ja digitaliseerituse taset inimtööjõu osakaalu suurendamata.
Eugesta Eesti suurimad kliendid on Eesti juhtivad jaekaubandusettevõtted. Foto: Eugesta Eesti
Majandusaasta aruandest selgus, et aasta 2022 oli ettevõtte jaoks väga keeruline. Pärast rasket pandeemiaperioodi algas Ukrainas sõda. Eesti inflatsioon oli keskmiselt 19,4% ja lisaks muudele ebasoodsatele majandusmõjudele Ukraina sõja põhjustatud energiašoki tõttu kahanes Eesti majandus hinnanguliselt 0,5%.
Balmerk Estonia jaoks märkis möödunud majandusaasta liikumist ühest kriisist teise. Peamiselt alkohoolsete ja mittealkohoolsete jookide impordi ja hulgimüügiga tegelev ettevõte suutis oma käivet kasvatada, kuid kasum vähenes.
Möödunud aastal oma kolmanda PROMO Cash&Carry poe avanud hulgimüügiettevõte Sanitex kahjum süvenes. vaatamata sellele plaanib ettevõte jätkata innvesteeringuid, et muuta protsesside juhtimine efektiivsemaks.
Hoolimata tuntavalt tõusnud tööjõukuludest teenis rahvusvaheline kosmeetika, parfümeeria, juuksehooldusvahendite ja mitteretseptiravimite hulgimüüja Sirowa Tallinn kasumit ning omanikud said sellest osa kopsaka dividendi näol.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.