• 21.06.23, 09:05

Tehisintellekt aitab klientide tagasiside järgi lahkujaid märgata

Teeninduskvaliteet on firma visiitkaart ning aitab kliente säilitada või neid eemale lükata. Teenindusekspert selgitab, milliseid võimalusi saab ettevõte tänu tehisintellektile kasutada, et teeninduse kitsaskohad avastada ja lahendada.
Klienditeenindajad on tänapäeval harjunud, et kõnesid lindistatakse, kuid oluline on, mida selle infoga edasi tehakse.
  • Klienditeenindajad on tänapäeval harjunud, et kõnesid lindistatakse, kuid oluline on, mida selle infoga edasi tehakse. Foto: Meeli Küttim
"Teeninduskvaliteediga on Eestis väga hästi. Me kohtame teenindust iga päev kõikjal ja sellega on üha paremad lood," alustas Feelingstreami asutaja ja tegevjuht Terje Ennomäe optimistlikult.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele