• 04.07.23, 09:55

TTJA: pea neljandikul kontrollitud toodetest puudus eestikeelne juhend

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) viis 2023. aasta kevadel läbi kasutusjuhendite kontrollprojekti, mille raames kontrolliti 9 poodi ja 116 toodet ning tuvastati 39 rikkumist.
Turvalisuse tagamiseks on oluline, et kodumasinatel oleks nõuetekohane kasutusjuhend.
  • Turvalisuse tagamiseks on oluline, et kodumasinatel oleks nõuetekohane kasutusjuhend. Foto: Andres Raudjalg
Projekti käigus kontrolliti eestikeelse kasutusjuhendi olemasolu, selle arusaadavust ja asjakohaste hooldusjuhiste olemasolu. Kontrollprojektis keskenduti koduses majapidamises erinevatele kodumasinatele ning suitsu- ja vingugaasianduritele.

Seotud lood

Uudised
  • 23.03.23, 11:28
Ohtlikud tooted: milline oli olukord Eesti turul 2022. aastal?
Möödunud aastal tuvastas Eesti kohalikul turul ja teavitas kiirhoiatussüsteemi Safety Gate kaudu 113 ohtlikust tootest, mis puudutasid muuhulgas mänguasju, mootorsõidukeid, elektriseadmeid ja muid tooteid, teatab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA). Ohtlike toodete puhul on ettevõtjal kohustus need müügilt eemaldada.
Uudised
  • 26.06.23, 14:43
Majutusasutused jagavad kodulehtedel valeinfot tärnide ja hinna kohta
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) kontrollis sügisel ja talvel 50 Eestis tegutseva majutusteenuse osutaja veebilehte ning leidis mitmeid rikkumisi. Kõige sagedamini jäi hinnateave segaseks just lastega puhkavate perede puhul.
Uudised
  • 16.05.23, 09:15
Algas tarbijate õigustest teavitav kampaania „Tark tarbija“
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) käivitas digimeedias kampaania „Tark tarbija“, mille eesmärk on tõsta teadlikkust tarbija õigustest ja kaupleja kohustustest ning teavitada võimalusest lahendada tarbija ja kaupleja vahelisi vaidlusi tarbijavaidluste komisjonis.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele