• 14.07.23, 10:39

Kaupade ostmisel eelistatakse endiselt personaalset klienditeenindust

Dive Eesti uuris eestlaste iseteenindus võimaluste kasutamise harjumusi nii kaupade kui teenuste ostmisel. Kuigi suurem osa eestlastest kasutaks iseteenindust meeleldi, saavad tihtipeale takistuseks kassade tehnilised probleemid ning pakutavate teenuste piiratud valik, kirjutab Dive Eesti juht Marilyn Uleksin.
Marilyn Uleksin
  • Marilyn Uleksin Foto: Erakogu
Kaupluste teeninduskogemuste küsitlusel selgus, et füüsilisi kauplusi eelistab e-poodidele 36,5% vastanutest. 36,8% vastanutest teeb oma valikuid vastavalt vajadustele, 17% vastanutest on oma kindlaks eelistuseks märkinud e-poest tellimise võimaluse. 9,1% vastanutest valib toote välja kauplusest, kuid sooritab ostu e-poest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 07:00
Nixori loodud kassatarkvara NexuFront muudab kaubandusettevõtte edukamaks
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele