• 13.07.23, 10:43

Müügivaldkonna liidrid kogunevad sügisel Kultuurikatlas

Müügijuhtimise aastakonverents toimub 22. septembril Kultuurikatlas, ettekannete teemad on valitud mai alguses müügidirektorite hulgas läbiviidud küsitluse tulemusena, konverentsi alapealkirjaks sai Kasvupotentsiaal.
Müügivaldkonna liidrid kogunevad sügisel Kultuurikatlas
22. septembril kogunevad Kultuurikatlasse müügivaldkonna vastutajad, et vahetada mõtteid ja kuulata ekspertide arvamusi. Sellel aastal otsime võimalusi müügimahte kasvatada trotsides kriisihõngulist turusituatsiooni.
„Eks selle majanduskriisiga on nagu on, mõne ettevõtte müügimahud kasvavad mühinal, teistel on jälle keeruline olemasolevat taset hoida või siis langustrendi pidurdada. Igal juhul on igas kriisis ka võimalus ja just seda me ka konverentsil otsime,“ tõdeb programmijuht Aira Tammemäe.
Enamus konverentsi teemasid on valitud lähtuvalt mai alguses Eesti müügidirektorite hulgas läbiviidud küsitluse vastustest.
„Sellel aastal on müügijuhtimise aastakonverentsi programmis kaks uuendust. Kohe esimeses sessioonis toovad erinevate sektorite müügivaldkonna liidrid teie ette oma müügiplaanid aastaks 2024. Asja mõte ongi ideid koguda just sektorite üleselt. Teeme täiesti uue formaadina ka osalejaid kaasava praktikumi, mida veab Eesti parim loovusekspert Indrek Maripuu,“ kirjeldab Tammemäe.
Konverentsi esinejate hulgas on kaks tunnustatud juhtimiseksperti, kes kanavad ka tiitllit Parim Koolitaja, lisaks hulk müügivaldkonna praktikuid ja erinevate valdkondade asjatundjaid. Saate ülevaate nii müügivaldkonna palgatasemetest kui toimivatest motivatsioonimudelitest, erinevatest tööriistades, mis müügijuhi elu lihtsamaks teevad ning uutest suundadest (müügi)juhtimises.
Vaata, kes esinevad ja millised teemad on laval müügivaldkonna liidrite suurel kogunemisel 22. septembril Kultuurikatlas konverentsil „Müügijuhtimine 2023 Kasvupotentsiaal“
• Kuulete erinevate sektorite müügiplaanidest aastal 2024. Mida nende ideedest oma valdkonnas rakendada?
• Uued suunad (müügi)juhtimises: kasvupotentsiaali leidmiseks peab ka juht ise midagi teisiti tegema. Mida?
• Millised on uued tasumudelid ja lisaväärtused, mis tegelikult ka müügirahvale korda lähevad?
• Vastupanu, vastupanu, vastupanu... Mida sellega teha?
• Väärtuspõhised praktikumid, mis aitavad müügijuhil paremini oma tööd organiseerida.
• Kontaktide turg päeva lõpus koos mõnusa muusikaga, et saaksite konverentsilt kaasa ka uusi tutvusi ja koostööpartnereid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele