• 17.07.23, 13:42

Rimi: pea pooled eestlased eelistavad endiselt eestimaist, ehkki hinnatõus on oma jälje jätnud

25% Eesti elanikkonnast ostab keskkonnasõbralikke tooteid, mida on protsendi võrra vähem kui aasta tagasi, selgus uuringufirma Nielsen Consumer LLC hiljutisest uuringust. Veidi on keerulises majandusolukorras vähenenud ka nende inimeste hulk, kes kodumaist või ökokaupa eelistavad.
Rimi pood.
  • Rimi pood. Foto: Raul Mee
Vähenemine on siiski väike, enim on kahanenud kodumaise kauba eelistajate hulk. 19% vastanutest (mullu 21%) kinnitab, et neil on huvi mahetoodete vastu ja poes kontrollivad nad reeglina, kas tegu on ökotootega. Pea 44% (mullu 53%) eelistab eestimaist ning 38% (mullu 44%) oma piirkonnas kasvatatud tooteid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.03.25, 11:05
Kolm erinevat valdkonda, üks lahendus: NG Logistics, Kaupmees & Ko ja Tele2 Eesti tõhustasid tööprotsesse elektrooniliste hinnasiltidega
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele