Laura Põldvere: teenindaja soe suhtumine teeb imesid
Lauljatar Laura Põldvere jagab siirast ja südantsoojendavat lugu ühest meeldejäävast teeninduskogemusest, mis tõestab, et ka lihtne ostlemine võib jätta kustumatu mulje, kui vastas on inimene, kes teeb oma tööd tõelise pühendumuse ja rõõmuga.
„Üks kõige südamlikumaid teeninduskogemusi on mul seotud Viimsi Delice’i poe ühe imelise teenindajaga,“ ütleb Laura. Ta tunnistab, et käib seal sageli süüa ostmas ja ootab alati, et just tema lemmikteenindaja leti taga oleks. „Kui juba kaugelt näen teda, tuleb mul endalgi suur naeratus näole. Tema lehvitab ja naeratab vastu – see loob juba enne ostuhetke sooja tunde.“
Müügi- ja arengukoolitaja Raido Rõivas jagab oma kogemust köögimööblitootjaga, kelle sujuv ja läbimõeldud teenindusprotsess ületas ootusi igas etapis. Kogemus, millest võiks õppida iga projektipõhine teenusepakkuja.