Kuigi praegustel ebakindlatel aegadel võib olla keeruline oma tooteid müüa, siis kõige olulisem on müügiga jätkata ja teha klientidega kasvõi kokkuleppeid tulevikuks, rääkis müügifirma Fontakt partner Rene Sildvee.
- Pildil Rene Sildvee (paremal). Foto: Raul Mee
“Müügis on ka see, et meid piiravad meie oma mõtted, et nüüd on kõik halvasti, keegi ilmselt ei taha praegu osta ja seetõttu väga paljud viskavad püssi põõsasse. Tegelikult see asi nii ei ole, müüa on võimalik igal ajal,” rääkis Sildvee Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Seotud lood
Müügijuhtimise aastakonverents toimub 22. septembril Kultuurikatlas, ettekannete teemad on valitud mai alguses müügidirektorite hulgas läbiviidud küsitluse tulemusena, konverentsi alapealkirjaks sai Kasvupotentsiaal.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.