Ehitusmaterjalide müüjate tipus hoiavad kohta ettevõtted, kellel on korralik müügivõrgustik üle Eesti, selgus Äripäeva konkurentsiraportist.
- Ehituse ABC Paterburi teel Foto: Indrek Susi
Kui veel pool aastat tagasi prognoosisid ettevõtted müügitulu ja investeeringute kasvu, siis enam nii optimistlikult ei vaadata. „Üldiselt keegi optimismist ei lõõska,“ räägib Äripäeva raadio hommikuprogrammis Äripäeva konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv ja lisab, et praegu kaetakse muid kulusid kasumi arvelt, kuid puhver mille pealt turu paranemist oodatakse, jääb järjest õhemaks.
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.