• 14.09.23, 09:08

Emma kohukesed jõudsid Saksamaa NETTO Marken-Discount kaubandusketti

Tere piimatööstus eksportis Saksamaale ligi veerand miljonit Emma kohukest. Eriliseks tegi tehingu fakt, et tavaliselt piimatooted oma kaubamärgi all nii kaugele ei jõua, vaid eksporditakse seevastu private label tootena. Esmane kontakt tehinguks saavutati välismessil pea kaks aastat tagasi.
Emma kohukesed jõudsid Saksamaa NETTO Marken-Discount kaubandusketti
  • Emma kohukesed jõudsid Saksamaa NETTO Marken-Discount kaubandusketti
„Saksamaa on üks esimesi Euroopa Liidu riike lisaks meie regioonile, kus on tekkimas kohukese tootekategooria,“ sõnas Nordic Milk ekspordijuht Risto Müürsepp. „Eestis on kohuke teada-tuntud juba 40-50 aastat, kuid sakslaste jaoks kindlasti uus, samas mitte üdini avastamata toode. Nad vajavad väga palju selgitavat lisainfot, et kohukese puhul pole tegu maiustusega. Sellegipoolest positsioneerivad nad täna kohukese riiulis maiuste hulka, sest toodet kirjeldatakse shokolaadi-piimamaiusena, aga Eesti kohukestes on 40-70% rohkem kohupiima,“ lisas Müürsepp.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele