Ukraina sõjaga kaasnenud puitmaterjali ostuhullus tõi Puumarketile ajaloo suurima käibega kuu. Milline on olukord ehitusmaterjalide müüjate sektoris praegu, jagab Puumarketi tegevjuht Toomas Tauk.
- Puumarketi tegevjuht Toomas Tauk.
“Vaadates tagasi eelmisesse aastasse, siis sõja puhkemisega kaasnes esmalt suur ostuhullus ja seda eelkõige seetõttu, et kardeti, et teatud puit- ja ehitusmaterjalid saavad just eelkõige oma saadavuse osas mõjutatud,” tõdeb Tauk. Puumarketi tegevjuht lisab, et kuu pärast sõja algust tegi Puumarket oma 30-aastase ajaloo suurima käibe, 5 miljonit eurot. Tauk hindab, et vaadates tulemusi, on siiski Covidi ja majandusolukorra kiuste suudetud kasvu hoida. “Selleks aastaks planeerime käibetulemuses sama suurusjärku, mille tegime ka 2022. aastal. Loodame ületada 40 miljoni käibe lati, kuid kasumis oleme järele andmas ning liigume ca 2 miljoni juures aasta lõpuks.”
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.