• 19.09.23, 09:37

Meisterliku külma kõne meelespea

Osaledes regulaarselt müügitreeningutel ning viies neid ka ise läbi, täheldan ikka ja jälle, et ebaedu põhjused müügitöös (ja –tulemustes) algavad pahatihti külmast kõnest, täpsemalt selle kõne avangust ehk esimesest paarikümnest sekundist. Elisa Eesti suurkliendi müügijuhtide tiimijuht Gert Karu jagab üheksa praktilist mõtet ja järeldust külmkõnedest.
Gert Karu
  • Gert Karu Foto: Elisa Eesti
See töölõik kipub olema suurele osale müügiameti esindajatele ebameeldiv, lausa vastumeelne tegevus. Olen veendumusel, et see ei peaks nii olema. Eeskätt neile, kellele see on lahutamatu osa tööst.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele